×

Bibliotheek

Keer terug

Aandachtspunten bij gebruik van Mobiele Integratie

  • Aantal buitenlijn : voor elk binnenkomend en afgehandeld gesprek via het telefoonsysteem worden 2 gesprekskanalen gebruikt; één voor het inkomende en één voor het uitgaande gesprek. Maakt elke medewerker voortdurend gebruik van mobiele integratie, moet u rekening houden met uw capaciteit van uw buitenlijnen dat deze niet stropt.
  • Gesprekskosten : Zonder ‘flat fee’ betaalt u voor oproepen van kantoor naar mobiel altijd extra per gesprek.  De meeste operatoren bieden u echter op vandaag een flat fee mogelijkheid waardoor u dit geen meerkost oplevert.
  • Snelheid van werken : intern bellen gaat efficiënter en sneller via een dect systeem dan met gsm toestel. Daartegenover staat natuurlijk wel dat u met een GSM niet gebonden bent aan de bedrijfslocatie.

Nieuws

Alle nieuws

Unified Communications in 60 seconden

Lees meer

De Pinte "starts-to-UC" in 2019

Lees meer

Telefoneren wordt kinderspel met Plopsaland en Licom

Lees meer
Back to Top
×

AanmeldenMet uw persoonlijke gegevens