info@licom.be +32 (0)50 45 78 00
Terug naar overzicht

Efficiënter communiceren

Efficiënt communiceren is niet evident, toch zou het voor elke organisatie een prioriteit moeten zijn.  

Door u slimmer om te leren gaan met technologieën als telefonie en videoconferencing, kunnen we ervoor zorgen dat ook uw organisatie tijd bespaart, efficiënter werkt en een nog betere service kan leveren.

Beschikbaarheid van uw collega’s

Heel even werd gedacht dat Unified communications-software of UC, enkel weggelegd was voor grote multinationals.

Echter, vandaag de dag is UC in heel wat bedrijven een dagdagelijkse realiteit geworden, die een enorm gebruiksgemak met zich meebrengt en ervoor zorgt u op een eenvoudige manier informatie krijgt over de beschikbaarheid van uw collega’s.

De gebruiksvriendelijke interface koppelt uw telefonie op overzichtelijke wijze aan uw PC, waardoor u in één oogopslag, snel en gemakkelijk kan communiceren zonder tijdsverlies.

Het geheel kan desgewenst volledig automatisch gesynchroniseerd worden met uw Outlook.

Integraties met uw CRM of ERP systeem, kalender, Outlook…

Het koppelen van uw bestaande CRM of ERP-software met uw telefonie omgeving is al lang geen rocket science meer.

Op vandaag kunnen alle, meest courante softwarepakketten, relatief gemakkelijk verbonden worden. Dergelijke integratie laat het u toe om eenvoudig vanuit uw ERP of CRM-pakket naar een contact te bellen en toont u gelijk alle details van de beller bij een inkomende oproep.

Zo krijgt u, nog voor u het gesprek aanneemt, alle info over uw correspondent te zien en kan u uw correspondent sneller en gerichter van dienst zijn.

Productief communiceren zonder tijdsverlies

Elke oproep is belangrijk en dient zo snel mogelijk bij de juiste persoon in uw organisatie toe te komen. Klanten eisen een efficiënte behandeling van hun vragen en een goede verwerking is essentieel.

Panasonic VoIP systemen beschikken standaard over verschillende contactcenter faciliteiten die vroeger enkel voor grote organisaties toegankelijk waren. Zo krijgt elke beller een professionele indruk van uw organisatie en wordt die vlot geholpen. Dit alles volledig op maat van uw wensen.

Is uw organisatie toch toe aan een gespecialiseerde contactcenter oplossing? Ook deze kunnen wij voor u voorzien.

Zij gingen u voor:

Madsen

Bij Madsen centraliseerden we alle internet en telefoonlijnen van meerdere vestigingen. Ook zij communiceren nu efficiënter en voordeliger via een hosted telefoonoplossing.

"Met onze behoeften en een beperkt aantal toestellen over meerdere vestigingen, is Cloud - of Hosted - telefonie, de ideale oplossing.  We weten nu waarvoor we betalen. Het beheer van de hosted telefooncentrale doe ik zelf via een webinterface. Via dit online platform, heb ik volledige controle over de werking van onze telefonie. Een overzicht van alle oproepen of het instellen van een antwoordapparaat. Het kan nu allemaal zonder onnodige verplaatsingen."

Raes Autogroep

RAES Autogroep is een Brugs familiebedrijf dat zich richt op de automerken Volkswagen, Audi, Skoda en Seat. De afgelopen 30 jaar breidde de groep uit van één autogarage naar zes verschillende sites, waaronder een eigen carrosserie filiaal. Er zijn ondertussen ook meer dan 85 werknemers. Op vlak van communicatie bleef de innovatie echter nog sterk achter volgens Nico Raes, zaakvoerder bij RAES Autogroep.

Hulp nodig met uw telecom?