×

Helpdesk

Servicecontracten

 

Wij weten hoe belangrijk telecommunicatie voor u is. U kan zich niet veroorloven onbereikbaar te zijn, om welke reden dan ook!  Om dit te garanderen kan Licom u een extra zekerheid aanbieden onder de vorm van een Service Overeenkomst.

Dit zijn de type verschillende Service Overeenkomsten:

  • Bronze  (standaard & kosteloos)
  • Silver
  • Golden

 

De Silver en Golden Service Overeenkomst bieden u als klant volgende voordelen:

  • Voorrang bij telefonische bereikbare helpdesk
  • Gratis remote interventies
  • Gegarandeerde responstijd van 4 of 8 werkuren bij hoogdringende pannes (afhankelijk van het type contract Silver of Gold)
  • Binnen het operationeel houden van uw systeem zijn alle kosten van werkuren, verplaatsing en wisselstukken inbegrepen + kosteloze vervanging van telefoontoestellen en onderdelen
  • Verlenging van de garantie van apparatuur gedurende de contractperiode
  • Jaarlijkse update van de firmware


Voor verdere toelichting over de Service Overeenkomsten, contacteer ons.

Nieuws

Alle nieuws

Jaarlijks verlof van 22 juli tot en met 4 augustus 2019.

Lees meer

Panasonic NSX 1000 verbindt zeven Franse Phoenix sites

Lees meer

Group Delrue kiest voor Panasonic

Lees meer
Back to Top
×

AanmeldenMet uw persoonlijke gegevens