EN
info@licom.be +32 (0)50 45 78 00

Technische assistentie nodig?

We helpen u graag zo snel mogelijk verder op één van onderstaande manieren: 

  • Stuur ons een bericht via het contactformulier op deze pagina.

  • Bel onze helpdesk op het nummer 050 45 78 00.
    Onze kantoren zijn elke dag bereikbaar van 8u30 tot 12u en van 13u tot 17u.


 RMA invulformulier

Is uw toestel defect en nog onder garantie of wenst u een toestel na de garantieperiode te laten herstellen?

Vul ons reparatieformulier in en stuur dit formulier samen met uw toestel naar ons postadres, t.a.v. de dienst herstellingen. 

Onze servicecontracten:

Wij weten hoe belangrijk telecommunicatie voor u is. U kan zich niet veroorloven onbereikbaar te zijn, om welke reden dan ook.

Om een vlotte opvolging te garanderen kan Licom u een extra zekerheid aanbieden onder de vorm van een onderhoudscontract.

U kunt een keuze maken uit volgende types 'Service Level Agreements':

Bronze  (standaard & kosteloos)
Silver

Golden


Als klant geniet u bij Licom standaard van een ‘Bronze Service Level Agreement'. 

Wenst u een uitgebreidere service? Dan kunt u steeds kiezen voor een Silver of Golden SLA. 

Ongeacht uw SLA-level heeft u als klant steeds een noodnummer ter beschikking. 

Welke SLA past het best bij uw noden?

<br />
<b>Notice</b>:  Trying to get property 'title' of non-object in <b>/data/sites/web/licombe/www/views/core/blocks.php</b> on line <b>250</b><br />

Bronze SLA (standaard)

<br />
<b>Notice</b>:  Trying to get property 'title' of non-object in <b>/data/sites/web/licombe/www/views/core/blocks.php</b> on line <b>250</b><br />

Silver SLA

<br />
<b>Notice</b>:  Trying to get property 'title' of non-object in <b>/data/sites/web/licombe/www/views/core/blocks.php</b> on line <b>250</b><br />

Golden SLA

Graag meer toelichting rond onze Service Level Agreements?