info@licom.be +32 (0)50 45 78 00

Technische assistentie nodig?

We helpen u graag zo snel mogelijk verder op één van onderstaande manieren: 

  • Stuur ons een bericht via het contactformulier op deze pagina.

  • Bel onze helpdesk op het nummer 050 45 78 00.
    Onze kantoren zijn elke dag bereikbaar van 8u30 tot 12u en van 13u tot 17u.

Onze servicecontracten:

Wij weten hoe belangrijk telecommunicatie voor u is. U kan zich niet veroorloven onbereikbaar te zijn, om welke reden dan ook.

Om een vlotte opvolging te garanderen kan Licom u een extra zekerheid aanbieden onder de vorm van een onderhoudscontract.

U kunt een keuze maken uit volgende types 'Service Level Agreements':

Bronze  (standaard & kosteloos)
Silver

Golden


Als klant geniet u bij Licom standaard van een ‘Bronze Service Level Agreement'. 

Wenst u een uitgebreidere service? Dan kunt u steeds kiezen voor een Silver of Golden SLA. 

Ongeacht uw SLA-level heeft u als klant steeds een noodnummer ter beschikking. 

Welke SLA past het best bij uw noden?

<br />
<b>Notice</b>:  Trying to get property 'title' of non-object in <b>/data/sites/web/licombe/www/views/core/blocks.php</b> on line <b>246</b><br />

Bronze SLA (standaard)

<br />
<b>Notice</b>:  Trying to get property 'title' of non-object in <b>/data/sites/web/licombe/www/views/core/blocks.php</b> on line <b>246</b><br />

Silver SLA

<br />
<b>Notice</b>:  Trying to get property 'title' of non-object in <b>/data/sites/web/licombe/www/views/core/blocks.php</b> on line <b>246</b><br />

Golden SLA

Graag meer toelichting rond onze Service Level Agreements?