info@licom.be +32 (0)50 45 78 00
Terug naar overzicht

Microsoft Teams, Unified Communications & Contact Center oplossingen

Met een moderne telefonie opzet kunt u veel meer dan bellen alleen. Vooral qua gebruiksgemak en integraties vond de laatste jaren een ware revolutie plaats. 

Ontdek hoe onze veelzijdige oplossingen ook uw telefonie naar een hoger niveau kunnen tillen.

Koppel uw telefonie met MS Teams!

MS Teams brengt niet alleen zaken als chat, videobellen en bestanden delen samen, het wordt steeds eenvoudiger om ook uw Panasonic telefonie opzet aan MS Teams te koppelen.

Deze koppeling zorgt ervoor dat u uw vertrouwde MS Teams omgeving kan gebruiken als standaard UC-tool. Bovendien is dit multifunctionele platform beschikbaar op tal van verschillende devices, wat remote werken nog eenvoudiger maakt.

Geïnteresseerd in de integratie van uw Panasonic telefonie in uw MS Teams omgeving? Wij zijn er om u op een overzichtelijke manier, mee te nemen in enkele scenario’s die realistisch zijn voor uw bedrijf. 

Lees meer over deze oplossing in onze brochure.

Ultieme controle via UC.

Met Unified Communications projecteert u de mogelijkheden van uw telefoniesysteem - op een gebruiksvriendelijke manier - naar uw PC. U stuurt uw telefonie met andere woorden aan via uw computerscherm.

Presence:
U krijgt continu een mooi overzicht van alle gebruikers binnen en buiten uw organisatie en ziet onmiddellijk hun beschikbaarheidsstatus (beschikbaar, in meeting, werkt op locatie …) Zo kan u steeds snel en efficiënt communiceren.

Integratie van uw CRM of ERP-systeem:
Dankzij deze integratie kan u makkelijk vanuit uw eigen CRM of ERP-systeem een nummer bellen én krijgt u automatisch een identificatie van de beller te zien die gegenereerd wordt vanuit uw eigen database. Zo geeft u uw klanten een persoonlijk onthaal en kan u, zonder veel zoekwerk, de nodige data raadplegen om uw correspondent van dienst te zijn.

Een contactcenter, iets voor u?

Zonder dat u het beseft beschikt ook ùw organisatie waarschijnlijk over een soort van contactcenter. Elke telefonische oproep is belangrijk en dient zo snel mogelijk bij de verantwoordelijke te geraken.

De Panasonic systemen beschikken standard over een resem contactcentermogelijkheden die voor menig bedrijven al voldoende zijn. Denk daarbij aan welkomstboodschappen, keuzemenu’s, routeren op basis van inkomende nummering …

Betaalbare professionele oplossingen

Wenst u agent en supervisor-rollen toe te kennen aan uw medewerkers, in real-time analyses te ontvangen van inkomende en uitgaande gesprekken of werken met zelf ontworpen belscripts? Dan kunt u beroep doen op onze contactcenter oplossing van Fidelity. Deze betaalbare software bestaat zowel in een Cloud, als in een on-premise oplossing en moet qua functionaliteiten niet onderdoen voor oplossingen van grote marktspelers.

Deze organisaties doen het al:

BOSS Paints

Het Waregemse bedrijf BOSS Paints is al sinds 1945 actief in de productie van verf en telt ondertussen 270 medewerkers.  Jaarlijks produceren ze meer dan 3 miljoen liter verf, dit zowel voor de professional als voor particulieren. Deze laatste groep wordt voornamelijk bereikt via de welgekende Colora winkelketen (60 shops).

Ook genieten van alles wat deze oplossingen te bieden hebben?